Πρωτοσέλιδα/Τοπικά Δις ις πάρτα! Με madmin February 2, 2021 1087 προβολές Ανάγνωση σε 1 λεπτό Κοινοποιήστε Facebook Messenger Twitter Δεν παραδίδουμε τον ΧΥΤΑ στην περιφέρεια δήλωσε ο αντιδήμαρχος Μανόλης Πολυκρέτης και απευθυνόμενος στον περιφερειάρχη κ. Χατζημάρκο είπε: Έλα να τον πάρεις!!!! Κοινοποιήστε Facebook Messenger Twitter Ετικέτες πολυκρέτης μανώληςφοδσα Don't Miss June 25, 2026 Μεγάλος μεταρρυθμιστής! June 24, 2026 Αυτή δα έπρεπε να βάλεις! June 23, 2026 Μια ιδέα για το Ναξάθλιον… June 22, 2026 Και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ! madmin Τελευταία Άρθρα Όχι στο ξεπούλημα! Αποκάλυψη τώρα! Βραβείο στον Ορφανό! Το καλάθι του νοικοκυριού Προβολή Όλων Post navigation Ότι προαιρείσθε!Αυτά τα κλειδιά σου κάνουν;