Ενημερωτική καμπάνια ξεκίνησε ο Δήμος για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας. Και αυτό αφού ο δήμαρχος Δυμύτης διαπίστωσε ότι υπάρχουν ανενημέρωτοι δημότες. Η καμπάνια είναι βασισμένη στο master plan του αρμόδιου αντιδημάρχου Μαυρομάτη, συμφώνα με το οποίο πρέπει να κρατήσουμε χαμηλούς τόνους, κι έτσι απευθύνεται αποκλειστικά στους ντόπιους και μάλιστα υπό το φόβο να μάθουν το πρόβλημα μας και οι αλλοδαποί τουρίστες, είναι εξ΄ ολοκλήρου στα ελληνικά.
Η ενημερωτική καμπάνια της δημοτικής αρχής αφορά κυρίως τρόπους και προτάσεις εξοικονόμησης του νερού και είναι αντιγραφή (δεν πιστεύω να είχατε την απαίτηση να πρωτοτυπήσουν ή να καινοτομήσουν;!) από τις καμπάνιες των γειτονικών μας νησιών που αντιμετωπίζουν το ίδιο με μας πρόβλημα. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες το πρώτο μήνυμα που ξεκινάει η καμπάνια, είναι εμπνευσμένο από τη Μύκονο!…
Το χωριό της Μονής και οι κάτοικοι του που τράβηξαν τα φώτα της δημοσιότητας κάνοντας…
Φέτος το Πάσχα έχουμε δύο δεδομένα. Δεδομένο πρώτο, ότι όσοι επισκέπτες έρθουν φέτος στο νησί…
Στην εποχή που ανθεί η παραπληροφόρηση, που τα fake news έχουν κατακλύσει τα ΜΜΕ και…
Συνέντευξη στην ΕΡΤ έδωσε ο αντιδήμαρχος τουρισμού Βαγγέλης Κατσαράς, σχετικά με την πασχαλινή τουριστική κίνηση…
Η δημοτική αρχή και ο δήμαρχος Δυμύτης, εύχονται στους ντόπιους, αλλά και στους επισκέπτες του…
Τον ξέρω τον Μητσοτάκη, δήλωσε από τον Λευκό Οίκο ο Ντόναλντ Τραμπ. Είναι καλός άνθρωπος…