Ενημερωτική καμπάνια ξεκίνησε ο Δήμος για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας. Και αυτό αφού ο δήμαρχος Δυμύτης διαπίστωσε ότι υπάρχουν ανενημέρωτοι δημότες. Η καμπάνια είναι βασισμένη στο master plan του αρμόδιου αντιδημάρχου Μαυρομάτη, συμφώνα με το οποίο πρέπει να κρατήσουμε χαμηλούς τόνους, κι έτσι απευθύνεται αποκλειστικά στους ντόπιους και μάλιστα υπό το φόβο να μάθουν το πρόβλημα μας και οι αλλοδαποί τουρίστες, είναι εξ΄ ολοκλήρου στα ελληνικά.
Η ενημερωτική καμπάνια της δημοτικής αρχής αφορά κυρίως τρόπους και προτάσεις εξοικονόμησης του νερού και είναι αντιγραφή (δεν πιστεύω να είχατε την απαίτηση να πρωτοτυπήσουν ή να καινοτομήσουν;!) από τις καμπάνιες των γειτονικών μας νησιών που αντιμετωπίζουν το ίδιο με μας πρόβλημα. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες το πρώτο μήνυμα που ξεκινάει η καμπάνια, είναι εμπνευσμένο από τη Μύκονο!…
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης και Γιάννης Μώραλης, αυτές οι απαστράπτουσες προσωπικότητες του τόπου, τα υποδείγματα ηθικής…
Την προσεχή Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου θα επισκεφτεί το νησί μας ο πρωθυπουργός της χώρας μας…
Το λιμενικό έργο έχει καθυστερήσει, γιατί το τελικό σχέδιο που αφορά την αποκατάσταση του κρηπιδώματος…
Τα όσα συμβαίνουν στο ΣΥΡΙΖΑ είναι βέβαιο ότι μπορούν άνετα να εμπνεύσουν κάθε μορφή τέχνης.…
Ο Λάκης Λαζόπουλος επανέρχεται στην τηλεόραση με τους «δέκα μικρούς Μήτσους» που φέτος θα είναι…
Έβρεξε μετά από επτά μήνες ανομβρίας και η δημοτική αρχή εκμεταλλευόμενη το γεγονός προέβη σε…