/

Μεγάλος μεταρρυθμιστής!

64 προβολές
3 λεπτά ανάγνωσης

Στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο, ο Δυμύτης αναγνώρισε ότι το λιμενικό ταμείο δεν μπορεί να λειτουργήσει. Και αυτό το διαπίστωσε μετά από σειρά ετών και μετά από σειρά παραιτήσεων από μέλη, γραμματείς, ταμίες, ακόμα και προέδρων του λιμενικού ταμείου!!! Αυτήν την καθυστερημένη μεν, αλλά εντυπωσιακή δε διαπίστωση την διατύπωσε ο Δυμύτης ως πρόεδρος του λιμενικού ταμείου, αφού εκτός από δήμαρχος είναι και πρόεδρος του ταμείου!…

Τι σκέφτηκε λοιπόν αυτός ο οξύνους νους για να κάνει το λιμενικό ταμείο λειτουργικό; Να το μεταρρυθμίσει, από λιμενικό ταμείο, σε λιμενικό γραφείο κι έτσι να δώσει στον εαυτό του μια ακόμα ευκαιρία να πετύχει ως δήμαρχος, αυτό που απέτυχε ως πρόεδρος του λιμενικού ταμείου!!! Μιλάμε δηλαδή για μια μεταρρύθμιση που όμοια της δεν έχει καταγράψει και πολλές η νεότερη ιστορία, κατατάσσοντας το Δυμύτη ανάμεσα στους μεγάλους μεταρρυθμιστές, όπως τον Βενιζέλο και βάλε!!!

…Δεν είναι βέβαιο πως οι δημότες είναι αισιόδοξοι ότι αυτή τη φορά θα τα καταφέρει, αλλά είναι βέβαιο ότι είναι βέβαιος ο ίδιος! Πώς αλλιώς εξηγείται η απαίτηση του να συνεχίσει να παίρνει μισθό ο αντιπρόεδρος του λιμενικού ταμείου, Μανόλης Λυκουρόπουλος, παρόλο που το ταμείο δεν λειτουργεί;