Με μια άνευ προηγουμένου σε ταχύτητα ενέργεια, η δημοτική αρχή κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να ολοκληρώσει το νέο δημοτικό πάρκινγκ. Όπως φαίνεται από τις παραπάνω φωτογραφίες ενώ το πρωί δούλευαν ακόμα οι εργάτες, το βράδυ της ίδιας ημέρας το πάρκινγκ, έτοιμο με τις απαραίτητες διαγραμμίσεις και το φωτισμό, δόθηκε για δημόσια χρήση. Ταυτόχρονα ξεκίνησαν και τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Νάξου τα οποία κάθε δέκα λεπτά περνούν από εκεί και μεταφέρουν τους οδηγούς στο κέντρο της πόλης.
Όλα τα παραπάνω τίθενται ως αποδεικτικά στοιχεία προς τον αρμόδιο για το κυκλοφοριακό αντιδήμαρχο, Τρίχα Κατσαρά, ώστε να τα χρησιμοποιήσει, κατά την λογοδοσία, σαν απάντηση στα ερωτήματα για την έλλειψη πάρκινγκ και κυκλοφοριακής οργάνωσης! Το μόνο που δεν μπορεί να δικαιολογήσει πλέον είναι το γεγονός ότι οι παραπάνω φωτογραφίες είναι τραβηγμένες 25 Ιουνίου, τόσο αυτή που δείχνει την πραγματικότητα, όσο και αυτή που αποτελεί όνειρο καλοκαιρινής νυχτός!…




