Uncategorized/Ειδήσεις Είδες η ΔΕΗ; Με madmin April 7, 2020 952 προβολές Ανάγνωση σε 1 λεπτό Κοινοποιήστε Facebook Messenger Twitter Δωρεά πέντε εκατομμυρίων στο ΕΣΥ έκανε η ΔΕΗ και τη χρέωσε στους καταναλωτές! Λογικό αφού η ιδέα συμβολίζεται με μια λάμπα, που για να ανάψει χρειάζεται ρεύμα, άρα η ΔΕΗ έβαλε την ιδέα κι εμείς τα λεφτά!… Κοινοποιήστε Facebook Messenger Twitter Ετικέτες ΔΕΗ δωρεά Don't Miss May 14, 2026 Eurovision 2026 May 7, 2025 Ποίημα! August 22, 2024 Σαν παλιό σινεμά April 5, 2024 Περί κυκλοφοριακού madmin Τελευταία Άρθρα Όχι στο ξεπούλημα! Αποκάλυψη τώρα! Βραβείο στον Ορφανό! Το καλάθι του νοικοκυριού Προβολή Όλων Post navigation Αλλαγή στα σύμβολα!Έκτακτα μέτρα